lorenzo lorencin

Medulin - last day at the sea

nepopisno veselje z Lorenzom in Lili, zadnji dan dopusta, zame najlepši dan letošnjega poletja :)

Father's Day for the whole Familly

edino kar je lahko še bolj polepšalo današnji čudoviti dan so te fotografije, ki sva jih posnela s Špelco, trenutki in čustva, ki se jih ne da opisat

črnobela slika na kateri sem z Lorenzom je edinstvena

mogočnost narave, ponosni očka, brezbrižnost sina in nepremagljiva vez ljubezni, trenutek ujet v večnost

Lorenzo praznuje tri leta

moj dragi Lorenzo je praznoval svoj tretji rostni dan (imel ga je 27.maja), imeli smo se res luštno, sploh za otroke je to res nepopisno veselje :)

preden je zaspal ta dan je rekel “ati, jutri bi spet praznoval rojstni dan veš” … tako preprosto in brezskrbno je življenje skozi oči otrok, naj čim dlje takšno tudi ostane

svobodni in srečni

svobodni in srečni … največji otrok se najbolj smeji :)

operacija Cucelj na Pohorju

operacija Cucelj uspela - Lili & Lorenzo prvič skupaj na Pohorju :)

pravzaprav je bila današnja sobota kar malce special, prvič so bili pogoji, da lahko gremo na Pohorje vsi skupaj, majcena Lili bo šele naslednji teden stara 3 mesece, Lorenzo bo čez dober mesec dopolnil 3 leta

glede na to kako majhna je Lili je šele nedavno bilo okey, da se jo začne nositi v nosilki, ampak ker je tako majhna je moralo sodelovati tudi vreme in danes je bilo prav prijetno toplo, ravno prav, ne premrzlo, ne pretoplo … pravzaprav, meni je bilo zelo vroče, Lorenzo niti ni več tako lahek za nosit po smučarski progi :)

razen samega vzpona, na vrhu je Lorenzo obvezno moral obiskati konjičke, ki so seveda dosti bolj zanimivi kot objektiv, nima on časa za slikanje :)

Špelca pravzaprav sploh še ni začela s svojimi treningi, ampak leta treninga očitno nekaj veljajo, ker danes je šla gor čisto brez problema, me prav zanima, če bo imela kaj muskelfibra, ker čeprav sva šla kao “pogovorni” tempo je to za nekatere že kar dober tempo

vzpona nismo opravili po standardni sprehajalni poti, temveč kombinaciji manj znanih gozdnih poti in smučarske proge, to pa čisto zato, da se nismo prekmalu preveč izpostavljali soncu

ps. izlet kot je danes je lani bil dokaj pogosta zadeva, seveda brez Lili, takrat je običajno Špelca želela nositi Lorenza (jaz sem manjkrat prišel na vrsto), kao, da sicer bom znova jaz uspel narediti boljši trening … no letos tega luksuza ni, vsaj še letos bova oba pridne šerpe :)

Lorenzo star 2.leti

minilo je točno dve leti odkar sva z mojo Špelco prvič postala starša, najin Lorenzo praznuje danes svoj drugi rostni dan :) … žal se šele jutri vrnem domov, komaj čakam, da se vsi skupaj poveselimo, da ga pocartam, skupaj z njim pihnem svečko, mu dam darilo :)

Lorenzo learning to deadlift

tati trenira, Lorenzo bi tudi … otroci so kot nepopisan list, vse jih zanima

trenirali smo v gimnastični dvorani in veliki telovadnici, kolk je njemu luštno se igrat med športnimi rekviziti, sploh po blazinah, trampolinu in … hja in potem vidi še neke uteži, je treba takoj probat a ne ;)

sicer sem tudi jaz imel veliko srečo, da je bil moj oče športnik in sem prav tako bil takoj vstiku s športom, seveda najprej tako kot Lorenzo, skozi raziskovanje in igranje … ma vseeno, kaj bi dal, da bi lahko bil na Lorenzovem mestu še enkrat, imel na voljo toliko več znanja in možnosti

ta slika posneta včeraj na velikonočno nedeljo, danes na praznični ponedeljek pa smo bili vsi skupaj znova na Pohorju, že takoj zjutraj je v pidžami splezal v nahrbtnik in komaj čakal, da gremo … gemo, ati pidi, mami gemo :)

tati in Lorenzo v gondoli

poglej Lorenzo … tam čisto na vrhu smo bili, vidiš, se konjički pasejo :)

čeprav se tu ne vidi, z nama v gondoli še mamica Špela (slika s telefonom), ter zverci whippet Rafi in Niro, res smo lepo preživeli nedeljski dopoldan … vzpon po stari FIS progi, dol z gondolo, ker se je Lorenzo tako želel peljati (ostali pa tudi nismo imeli nič proti).

Špelca in Lorenzo na FIS progi

moja Špelca in najin mali Lorenzo … tako on lepo uživa in se pusti nosit na Pohorje :)

sicer je že ko smo zjutraj startali od doma non-stop govoril, da ga bom jaz nosil (tati nosil), no ampak je Špelca protestirala :) … da ona tudi rabi težek trening in če ga bom jaz nosil potem se ne bo nič zmatrala do vrha :) … ne zafrkavam, to je rekla in čisto resno je mislila, dejansko rada hodi v klanec in rada nosi Lorenza v nahrbtniku

tukaj sta že čisto pri vrhu vzpona po stari FIS progi, tudi na tem delu kjer sta sedaj je še zelo strmo, v ozadju kjer je tisti stari stolp, je pa izredno strma prelomnica, kdor je hodil po trasi zimske lige dobro pozna pot, za sam vzpon smo rabili eno urco … na vrhu zanju malica, zame šele zajtrk, ker sem štartal tešči

ps. informativno, če upoštevam težo Lorenza, težo nahrbtnika + vse kar je Špelca spakirala v nahrbtnik, je Špelca nosila približno 22kg, to je skoraj 40% njene teže